czwartek, 10 lipca 2014

dBConf 2014 nowa konferencja dla bazodanowców w Polsce

Ruszyła właśnie nowa konferencyjna inicjatywa w Polsce, mianowicie: dBConf 2014, czyli "Bazodanowcy wszystkich środowisk łączcie się!" - tak brzmi motto konferencji. Organizatorem jest PLUG, czyli Polska Grupa Użytkowników Linuxa. Konferencja odbędzie się w dniach 24 - 26 października w Szczyrku. Rejestracja dla uczestników jest już otwarta i do końca lipca obowiązuje promocyjna cena.

A dlaczego o tym wspominam? Widzę trzy powody. Po pierwsze jest to nowa inicjatywa na naszej konferencyjnej scenie i myślę, że sporo z Was może również być zainteresowana udziałem. Wiem, że na co dzień pewnie programujecie, ale z pewnością również nie jest Wam obca tematyka baz danych. No bo przecież gdzieś trzeba składować te wszystkie dane wpisywane przez użytkowników waszych aplikacji.

Po drugie, jak pokazuje agenda, będę występował i przemawiał na tej konferencji. Opowiem trochę o Liquibase, czyli jak zarządzać zmianami w relacyjnych bazach danych. Jest to temat właściwie na styku dwóch światów, tj. kodu i perzystencji, ale organizatorom się spodobało. Chciałem o tym przemawiać na tegorocznej Confiturze, ale mój opis w C4P był za mało seksi i nie przeszedł głosowania. Po za tym w czerwcu miałem masę innych aktywności, więc i tak nie koniecznie znalazłbym czas na odpowiednie przygotowanie się.

Po trzecie i chyba najważniejsze, piszę o tej konferencji, ponieważ można jeszcze zgłaszać swoje wystąpienia, do czego Ciebie (tak Ciebie drogi czytelniku), gorąco zachęcam! Jest to na pewno dobra okazja do sprawdzenia swoich umiejętności prezenterskich, jak i podzielenia się swoją wiedzą z innymi. C4P jeszcze trwa, więc powinieneś się zgłosić! Mnie e-mail od organizatorów, którzy natrafili na mojego bloga, odpowiednio do udziału zachęcił. Czas więc i na Ciebie, nie zwlekaj, tylko zgłoś swój temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz